Bumper Pull Trailers vs. Gooseneck Trailers

Pasirinkus priekabą, pasirinkus pasirinkimus, nė vienas jūsų važiavimas nepaveiks daugiau nei pasirinkimas tarp buferio traukos priekabos ir priekabos su gobtuvu. Kiekviena parinktis turi savo pranašumus, tačiau kartais ir skirtumai tarp gooseneck ir buferio traukimo kabliuko nėra akivaizdūs. Kaip jūs nusprendžiate, kokį kablys pasirinkti?

Per šio straipsnio metu sužinosite, koks skirtumas tarp ausų kaklelio kablio ir bamperio traukimo jungties, taip pat pranašumų ir kompromisų, susijusių su kiekvieno tipo valdymu. Galų gale turėsite pakankamai informacijos, kad išsiaiškintumėte tinkamą jūsų ir jūsų vilkiko transporto priemonės tipą.

Labiausiai paplitęs priekabos tipas yra bamperio trauka, taip pat žinoma kaip traukos ar pakabos priekaba. Pavadinimas yra šiek tiek klaidinantis, nes priekaba faktiškai nėra prijungta prie vilkiko bamperio. Vietoj to, priekabos liežuvis tinka rutulinei priekabai, kuri ištraukiama iš automobilio rėmo automobilio gale.

Buferinės traukos priekabos turi daug privalumų. Dauguma šių privalumų yra todėl, kad buferio traukos yra mažesnės nei goosenecks. Tai reiškia, kad bamperio traukos priekaba dažniausiai kainuoja mažiau nei kumštelis. Tai taip pat reiškia, kad jums nereikės pirkti pikapo, kad pakabintų buferio traukimą. Priklausomai nuo priekabos, varikliu, visureigiu arba CUV gali būti tinkamas jo vilkimas.

Kitas pranašumas yra kombinuoto bamperio traukos priekabos svoris ir mažai tikėtina, kad automobilis viršys 10 001 svarą. Paprastai tai yra svoris, kuriuo priekaba yra paskelbta komercine ir reikalinga speciali licencija vežti, bet jūs norėsite patikrinti savo valstybinės transporto priemonių departamentą, jei jūsų valstybėje yra žemesnės ribos.

Buferio traukimo jungtis taip pat yra pirmojo priekabos savininko pranašumas. Tai labiau paplitęs kojos stilius, negu kumštelis, ir dėl to tai mažiau bauginanti. Be to, pirmasis priekabos savininkas, greičiausiai turės buferio traukimo jungtį savo visureigis arba pikapas sunkvežimį, nei kėbulo priekabos kablys. Pirmosios priekabos savininkai taip pat supras, kad buferio traukiamoji priekaba turi įprastą posūkio spindulį, todėl priekaba važiuosi velkančia transporto priemone, kai ji sustos.

Tačiau buferio traukiamoji priekaba turi tam tikrų trūkumų. Mažesnė priekaba reiškia mažesnę jūsų priekabos gyvenamojo būsto ar garderobos erdvę, o jei pritraukiate arklių ar gyvulių, tai taip pat riboja gyvūnų, kuriuos galite pervežti, skaičių. Jei norite, pvz., Paimti daugiau nei du arkliai, vietoj to, galbūt norėsite pakabinti gooseneck priekabą.

Tiesą sakant, jūs norėtumėte būti atsargūs, kai traukite sunkesnius krovinius. Turėsite įsitikinti, kad jūsų sunkvežimis tinkamai įvertinamas pagal svorį. Jei ne, greičiausiai susidursite su keliais sunkumais, pvz., Stabilumo stoka ir kontrolės praradimas, įskaitant priekabų smailėjimus.

Tai nėra problemų, kurias daugiausia pradeda priekabų savininkai. Kadangi daugiau pradedančiųjų priekabų savininkų turi buferio traukimus, tai neturėtų būti nenuostabu, kad buferio traukos priekabos dalyvauja daugiau priekabų avarijų.

Kita vertus, "gooseneck" priekaba dažnai priklauso vedančiam veteranui. "Gooseneck" gali būti lengvai supainiotas su puspriekabės priekaba, nes dvi priekabos yra gana panašios. Skirtumas yra kėbulo priekabos smaigalys per kamuoliuką į pikapo lova, o priekabos su balniniu krumpliaračiu pritvirtintos prie vilkiko su šarnyru. tos pačios rūšies priekabą naudoja pusiau sunkvežimiai.

Didžiausias priekabos "Gooseneck" pranašumas per bamperio trauką yra jo stabilumas. Kadangi priekabos liežuvio svoris yra virš transporto priemonės galinės ašies, o ne rėmo gale, priekabos galimybė pasislinkti yra kuo mažesnė. Šis padidėjęs stabilumas taip pat reiškia, kad "gooseneck" priekabos gali tilpti daugiau svorio ir būti didesnės nei bamperio traukos priekaba. "Goosenecks" turi daugiau patalpos gyvenamiesiems namams, jei norite juos, taip pat daugiau vietos bet kokiam kroviniui, kurį gabenate.

"Gooseneck" priekabos taip pat turi griežtesnį posūkio spindulį. Tai leidžia jums sumažinti kampus griežtesnę nei buferio traukia priekaba ir leidžia manevruoti priekabą griežtesnėse erdvėse. Tačiau šis griežtas posūkio spindulys gali būti dviašmenis kardas. Tai trunka keletą bandymų išmokti, o jei sugėdinsite, galėsite nuimti priekabos sparną, nieko nepasakoti apie žalingus gatvės ženklus ir kitus automobilius kelyje.

Nepaisant to, "gooseneck" priekabai yra apribojimai. Vienas iš jų yra jo dydis. Jūs negalėsite transportuoti vieno su niekuo mažiau nei pikapas, ir, skirtingai nei bamperio traukiamoji priekaba, kelios goosenecks yra pakankamai sunkios, kad būtų klasifikuojamos kaip komercinės. "Gooseneck" priekaboms taip pat reikia specialios pakabinimo sistemos, sumontuotos pikapo lova.

"Gooseneck" priekabos yra mažiau paplitusios nei buferinės traukos priekabos. Tai reiškia, kad dauguma pikapų sunkvežimių neturi krovininių lovų transporterio priekabos kamuoliuko. Tam reikės mechaniko (ir tam tikrų papildomų pinigų).

Image result for advantages of trailers

Comments

Popular posts from this blog

Dental implants in Staten Island

4 Tips on Buying Medical Massage for Relaxation

How to remove an old carpet?